Агенство нерухомості Boryslava (м. Рівне)

Команда: Дмитро Котляров, Олександр Позняк, Ірина Франко-Шумейко, Ольга Марчук.

Рік реалізації: 2017.

Проект втілений.

В цього проекту було два особливих моменти. Наша команда вперше працювала з таким об’єктом як агентство нерухомості. Другий момент - замовниця вже мала розроблений робочий проект планування, який не до кінця її влаштовував. Тому від нас потрібен був нестандартний підхід і сміливі рішення. Вже на старті було зрозуміло, що робота буде цікава, а результат неочікуваний.

 

Приміщення до початку робіт


Зонування

Перш за все, ми дуже прискіпливо зібрали технічне завдання на планування, максимально деталізували функціонал та бізнес-процеси агентства. Все це потрібно було для того, щоб правильно розставити пріоритети між різними зонами приміщення, бо лише добре продумана функціональність може допомогти ефективно використати не надто великий простір.
 


Схема планування


Стереотипні твердження не завжди відповідають реальності. Наприклад, спочатку і нам, і замовниці здавалося, що головною зоною агентства має бути кабінет керівника. Там відбуваються зустрічі з клієнтами та наради з працівниками. Але в процесі роботи ми разом прийшли до висновку, що пріоритет потрібно  віддати робочому залу та вхідній зоні. Вони повинні бути максимальні по площі та зручності для клієнтів і працівників агентства. Всі ж інші приміщення (кабінет керівника, кухня, санвузол) мають мінімально-достатній рівень комфорту.  
 

Вхідна зона. Вхідні двері справа.

 
Чому саме такі пріоритети? Бо вхідна зона є репрезентативною для агентства. Відвідувачі перш за все потрапляють сюди, тут зона знайомства та очікування.
 
  Частина відвідувачів може взагалі не заходити далі в приміщення, тому вхідна зона є такою, що формує враження про все агентство.  
   

Основний робочий зал


Основний зал - це робочі місця працівників, які розташовані так, щоб всім було зручно розміститися і працювати з клієнтами. Тут відбувається більшість бізнес-процесів агентства та внутрішні наради, тому площа цієї зони теж була в пріоритеті.
   
Троє дверей, які закриті скляними перегородками, це гардеробна шафа, кухонна зона та кабінет керівника (зліва направо). Спочатку була ідея зробити ці перегородки повністю прозорими для візуального збільшення простору та доповнити щільними шторами, які при потребі можна закривати. Але постало питання про кухонну зону, яка все ж має бути відділена від відвідувачів. Вона невелика і штори були б дуже незручні в цьому приміщенні. Тому від повністю прозорих перегородок зі шторами відмовилися і замінили їх скляними матовими.  
 

Кабінет керівника

Недивлячись на те, що ми були досить обмежені невеликою площею приміщення, все ж вдалося організувати окрему індивідуальну робочу зону для керівника. Тут комфортно провести важливі переговори, приватно поспілкуватися чи просто попрацювати в тиші.  
   
     

Кухня

Завдяки збалансованому розподілу площі вдалося організувати також кухонний простір для працівників. Він максимально зручний для співробітників агентства, а також завжди є можливість зробити каву клієнтам.

 

Планування кухні і санвузла. Зліва - вхід з робочого залу. Справа - службовий вхід в агентство.


   
В цій зоні, незважаючи на її мінімалізм є повний набір необхідного функціоналу: робоча поверхні для готування, мийка, мікрохвильова піч, чайник, зручна барна стійка, зони зберігання. Окрім того, є службовий вихід у двір будинку.  
   

Санвузол

Вхід до нього передбачено з кухонної зони. Тут мінімально-необхідний набір елементів: унітаз та рукомийник.  
   

Концептуальні рішення проекту

В першу чергу, це функціональна організація невеликого простору та в другу - правильно розставлені пріоритети по розподілу площі між зонами. Ще один цікавий візуальний момент цього проекту - це поєднання різних стилів і, на перший погляд, несумісних матеріалів. Поряд використаний метал, класична ліпнина, відкрита цегла, брутальні перегородки в поєднанні з класичними різьбленими дверима, шкіряними меблями і декоративними підсвітками. Стеля робочого залу декорована ліпниною на фоні агресивних бетонних панелей. Побажанням замовниці було збалансовано поєднати класичний стиль та актуальний зараз агресивний лофт. Тому, обираючи матеріали, ми зупинилися на модних і сучасних, але таких, які у клієнтів агентства будуть асоціюватися з надійністю та респектабельністю.
Працювати з цим проектом нам було хоч і не просто, але дуже цікаво. Сподіваємося, що відвідувачам та працівникам агентства нерухомості “Борислава” буде комфортно і зручно в такому просторі.  
 
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!